Ob najavi davčnih blagajn se pojavlja poplava instant-rešitev od danes na jutri, z velikimi obljubami...marsikje so začutili poslovno priložnost. Ponudniki rast...ejo kot gobe po dežju.
Dejstvo je, da vse "ad-hoc" rešitve nimajo nobenih izkušenj niti predstave kako zadeve v praksi delujejo, kakšne težave se pojavljajo... Prav tako ima vsaka nova rešitev na začetku veliko skritih napak, ki se pokažejo šele z dovolj velikih krogom uporabnikov in ki jih ponudnik lahko šele s časom odpravi. Kvaliteta podpore, odzivnost, širina in dodelanost rešitve...vse to so zelo pomembni dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo stranke, in ki pri novonastalih "ad-hoc" rešitvah, po besedah uporabnikov, navadno močno šepa.
Pri Cekinčku stavimo na dolgoletno tradicijo, bogate izkušnje, super podporo ter nenazadnje direktne izkušnje z davčnimi blagajnami na hrvaškem in srbiji, s čemer se lahko pohvali le redko kateri ponudnik tovrstnih rešitev.
Bodoči uporabniki davčnih blagajn...dobro premislite...boste zaupali rešitvi z dolgoletno tradicijo, dušo in dokazano kvaliteto/stabilnostjo ali rešitvi, ki je nastala ali celo še nastaja) zgolj kot poslovna priložnost par mesecev pred uvedbo davčnih blagajn?!