(Samo) Davčna blagajna?

10.10.2015 20:12

(Samo) Davčna blagajna?
Z novim letom napovedane obvezne »davčne blagajne« so sprožile poplavo čez noč na novo nastalih ponudnikov različnih rešitev, ki, po principu »kar je obvezno za vse, tam je denar«, iščejo svojo priložnost na trgu za, po njihovo, lahek zaslužek. Kdo so ti ponudniki, kakšne so njihove rešitve in na koga ciljajo z njimi? Pa pojdimo lepo po vrsti.
 

(Samo) Davčna blagajna?
Z novim letom napovedane obvezne »davčne blagajne« so sprožile poplavo čez noč na novo nastalih ponudnikov različnih rešitev, ki, po principu »kar je obvezno za vse, tam je denar«, iščejo svojo priložnost na trgu za, po njihovo, lahek zaslužek. Kdo so ti ponudniki, kakšne so njihove rešitve in na koga ciljajo z njimi? Pa pojdimo lepo po vrsti.
Tipični novonastali ponudnik davčnih blagajn je bodisi čisti novinec ali pa izvira iz kakšne druge branže; oboji pa nimajo absolutno nobenih izkušenj s področja malorpodaje v katerega se podajajo. Ponujajo rešitev izpisa davčno potrjenega računa na tablici ali pametnem telefonu z brezžično povezanim majhnim, prenosnim baterijskim tiskalnikom. Rešitve so praviloma zelo enostavne in z nekaj dotiki na zaslon se že izpiše ustrezen račun. Super! Pa je res tako?
Prav vsi »ad-hoc« ponudniki ciljajo na »male uporabnike«. Tiste, ki še pišejo račune »na roke« in ocenjeno je, da jih je 15.000+. Tipično se omenja frizerje, branjevke, taksiste, kozmetičarke, kmete….torej struktura potencialnih uporabnikov, ki pregovorno »pišejo račune na roke« pri čemer pa se pozablja, brez podcenjevanja, da so pravi ti najmanj vešči dela z računalniško opremo in težko si predstavljam kateregakoli izmed njih kako, beroč navodila, namešča »bluetooth« tiskalnik in ga povezuje z najnovejšim modelom tablice, da nameščanje obveznega certifikata sploh ne omenjam.
Podpora teh ponudnikov navadno deluje po sistemu »ste 16ti v čakalni vrsti« (poznano?), je brez izkušenj (študenti!?), zanaša se na »filmčke« in navodila in verjetno v praksi ni nikoli izdala nobenega računa v živo. Izdajanje računa se namreč dogaja »v živo«, ko je stranka pred prodajalcem in želi plačati in takrat ni časa za gledanje filmčkov in branje navodil oz. čakanje v čakalni vrsti…ker stranka se obrne in gre, zato je potreba takojšnja pomoč brez čakanja!
Na tem mestu velja opozorilo vsem, ki se ozirajo za »davčnimi blagajnami«, da je vsaka »davčna blagajna« točno toliko dobra, kolikor dobra je podpora, ki jo ob tem dobi! Razumevajoč, prijazen in strokoven glas z dolgoletnimi izkušnjami s tega področja je vsekakor precej boljša izbira kot filmčki in brezosebne »čakalne vrste«. Lahko je pridobiti stranko, težje jo je obdržati zadovoljno!
Poleg tega naj se vsak, ki še nima računalniške izdaje računa vpraša ali je res zgolj davčno potrjen izpis računa tisto kar potrebuje? Namreč, če ga država že sili v elektronsko poslovanje, mar ne bi bilo smiselno imeti »v računalniku« še vse ostalo kar se tiče poslovanje? Recimo urnike, zaloge, statistiko prometa, povezavo z računovodskim servisom, kartoteke strank….. Poleg tega je potrebno vedeti, da se vsak posel razvija in potrebuje rešitve, ki mu sledijo. Rešitve »ad-hoc« ne bodo šle v širino; njihovo poslanstvo je, da služijo evrčke, gledajo številke in jim je zadovoljstvo strank nepomembna. Ne nasedajte »enostavnosti«, da ne boste februarja panično menjali »davčne blagajne«.

Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih